Under ytan.

super snabb update.
oliwia inser faktum: -Vad skulle jag göra utan dig Jennie ?
- Jag vet inte, vad skulle jag göra utan dig Oliwia?
-Du skulle nog klara dig jävligt bra.
-Ja det tror jag med.

Tre sekunder senare rusare oliwia ut från badrummet me sånt där joks som tar bort mascara i ansiktet och säger: - men om jag tar med en bärbar garderob upp till dig Jennie när jag komme upp efter jul. det innebär att dina kläder inte behöver ligga utspridda över hela ditt golv ju! Utan mig hade du inte klarat det ! 

I värmland vill folk att man ska vara glad & dum helt enkelt , jag tror minsann att det är likadant i töreboda! 

Sov gott , händerna på täcket.  

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahaa! Ni är så söta. Jag är nog er bloggs största fan :)

2009-12-22 @ 23:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0